دکوراسیون

دکوراسیون منزل عروس 1402

جذاب ترین قسمت عروسی، مربوط به طراحی دکوراسیون منزل عروس و داماد است. نو عروس ها، نسبت به طراحی دکوراسیون منزل شان بسیار حساس هستند

جذاب ترین قسمت عروسی، مربوط به طراحی دکوراسیون منزل عروس و داماد است. نو عروس ها، نسبت به طراحی دکوراسیون منزل شان بسیار حساس هستند؛ لذا بهترین لحظات زندگی مشترک شان را در این مکان رقم می زنند. طراحی دکوراسیون منزل برای نو عروس ها لذت فروانی دارد؛ لذا می توانند خانه آرزویشان را با سلیقه خود بچینند.

یکی از جذاب ترین طراحی های دکوراسیون مختص به منازل عروس می باشد. در خانه های نو عروس ها و تازه دامادان تنها طیفی از رنگ های دلپذیر در جریان می باشد. به همین خاطر فضا منزل این دو گل نو شکفته، صمیمی و گرم می باشد.

در مقاله پیش رو به صورت مفصل، در رابطه با دکوراسیون منزل عروس توضیح داده شده است. اگر تمایل دارید، دکوراسیون منزل تان از نظر زیبایی و جلوه فوق العاده باشد؛ با ما همراه شوید.

دکوراسیون منزل عروس باید چگونه باشد؟

خانه برای زوج های عاشق به خصوص عروس ها مهم و با اهمیت می باشد. به همین خاطر برای شان فرقی نمی کند، متراژ ساختمان منزل شان چقدر است؛ تنها به دکوراسیون آن، اهمیت می دهند. آن ها در تلاش اند، با کم ترین امکانات زیبا ترین دکوراسیون را در خانه خود اجرا سازند.

دکوراسیون منزل نو عروس ها همانند ساکنینش رنگ و بوی تازگی دارد. به همین خاطر زیبایی آن چشم نواز است. در طراحی دکوراسیون منزل عروس بیشتر از رنگ های روشن و گرم استفاده می شود، تا به ساکنین نیز پیام یک زندگی تازه را گوشزد کند.

درست است، طیف رنگ در منزل تازه عروس ها روشن است؛ اما ترکیب رنگ های بسیار روشن نیز سبب بی روح شدن منزل می شود. بنابراین حتما در طراحی دکوراسیون منزل عروس، بایستی از رنگ های جیغی همانند قرمز، بنفش، زرد و… استفاده شود.

تضاد، زیبایی به وجود می آورد. از آن جایی که یک زن و مرد نیز کاملا شبیه همدیگر نیستند؛ باید در طراحی دکوراسیون حتما تضادی هماهنگ و زیبا وجود داشته باشد، تا زوج های جوان درک کنند که زندگی با داشتن همین تضاد های شخصیتی شیرین و لذت بخش می باشد.

زیاده روی کردن در دکوراسیون و استفاده از تجهیزات پر زرق و برق اصلا مناسب و شایسته نیست؛ لذا شما برای چشم و هم چشمی خانه نساخته اید، بلکه برای گذراندن مراحل زندگی تان در کنار همدیگر نیاز به یک سر پناه امن دارید.

به همین علت، خوشی زندگی خود را به خاطر نظر دیگران، تلخ و برنده نکنید. در زندگی تان تنها به آرامش خود و همسر تان اهمیت بدهید. دکوراسیون منزل تان باید باب میل شما دو نفر باشد، زیرا شما بیشتر زمان زندگی تان را در آن سپری می کنید.

در طراحی دکوراسیون منزل عروس از چه اصولی تبعیت کنیم؟

طراحی دکوراسیون منزل عروس نیز از اصول فنگ شویی پیروی می کند. اصول و قواعد طراحی و اجرای دکوراسیون منزل عروس نیز همانند دیگر دکوراسیون ها می باشد. اگر طراحی دکوراسیون منزل عروس طبق اصول انجام نشود، مسلما دکوراسیون زیبا است؛ اما فوق العاده نیست.

بیشتر بخوانید:

نظمی خاص در بافت دکوراسیون ساختمان ها در جریان است، که باعث به وجود آمدن جلوه ای بی نظیر در ساختمان می شود. اگر این نظم در طراحی دکوراسیون منزل عروس وجود نداشته باشد، طراحی دکوراسیون خوب است؛ اما عالی نیست. یکی از اصول اصلی در طراحی دکوراسیون منزل عروس، ایجاد هماهنگی بین اجزای ساختمان و محیط می باشد.

به طور مثال خانه و تجهیزات آن را یک گروه موسیقی در نظر بگیرید؛ اگر حتی یکی از موزیسین ها اشتباه نوت موسیقی را بزند، اجرا خراب می شود. بنابراین در طراحی دکوراسیون هماهنگی بسیار مهم است.

منظور از هماهنگی به این معنا نیست که، تمام تجهیزات یک رنگ باشند؛ بلکه به این معناست که با وجود پارادوکس و تضاد از قانونی یکسان تبعیت کنند.

دکوراسیون منزل عروس باید در چه سبک هایی انجام شود؟

در طراحی دکوراسیون، سبک و نوع طراحی مهم است، نه ملاکی هم چون متراژ ساختمان؛ چرا که تکنولوژی های بروز سبب شده در یک اتاق 3×4 نیز زیبا ترین طراحی ها انجام شود. به همین خاطر دغدغه اصلی نو عروس ها، نوع سبک دکوراسیون منزل شان می باشد.

اجرا سازی تمامی سبک ها در خانه نو عروس ها و تازه داماد ها امکان پذیر است. هر کدام از سبک های موجود در طراحی ساختمان، جلوه و ویژگی هایی دارد. بنابراین به طور قطع نمی توان گفت کدام یک بهترین است.

برترین سبک های دکوراسیون منزل عروس، عبارتند از:

ساده:

سبک های ساده، بهترین نوع سبک برای طراحی دکوراسیون منزل عروس می باشد. سبک های ساده هیچ گاه به مرور زمان از مد نمی افتند؛ به همین خاطر در تمام بهره های زمانی جدید و بروز می باشند.

اجرا سازی سبک های ساده، مقرون به صرفه و مناسب می باشد. بنابراین تمامی افراد در هر قشری که هستند، می توانند از این نوع سبک ها برای طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کنند.

کلاسیک:

فضا و جو، محیط هایی که سبک آن کلاسیک است؛ سنگین و تا حدودی سرد می باشد. به همین دلیل این سبک برای طراحی دکوراسیون منازل عروس مناسب نیست.

سبک کلاسیک بیشتر مناسب محیط های اداری و رسمی است. محیط خانه باید راحت و شاد باشد. بنابراین از انتخاب سبک کلاسیک برای طراحی منزل عروس خودداری کنید.

سنتی:

طیف رنگی در سبک سنتی بسیار شاد و گرم است. برترین سبک برای طراحی دکوراسیون منازل عروس، سبک سنتی می باشد. از آن جایی که این سبک از سبک های اصیل ایرانی است، بهترین انتخاب برای دکوراسیون منازل عروس ایرانی می باشد.

در طراحی و اجرا سازی دکوراسیون منزل عروس چه معیار هایی تاثیر گذار است؟

رنگ:

رنگ ها، بر حال و هوای محیط تاثیر می گذارند. اگر طیف رنگی موجود در دکوراسیون منزل عروس جیغ و زننده باشد؛ باعث شده محیط عذاب آور و غیر قابل تحمل باشد. بنابراین از رنگ های ملیح و شاد در طراحی دکوراسیون بهره بگیرید.

پوشش دیوار:

پوشش دیوار در طراحی دکوراسیون منزل عروس بسیار مهم است. بایستی پوشش دیوار های داخلی با نوع سبک طراحی هماهنگ باشد؛ تا هارمونی زیبا در محیط به وجود آید.

نوع بافت دکوراسیون

به تمام تجهیزات زینتی که بر دیوار یا در محیط ساختمان قرار می گیرد؛ بافت دکوراسیون گفته می شود. بافت دکوراسیون باید ساده و شیک باشد. هر چه محیط خانه ساده تر باشد؛ آرامش آن نیز بیشتر است.

لیدی فروم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا