سلامت

آموزش کاشت مژه در کرج (دوره اکستنشن مژه) با مدرک

آموزش کاشت مژه در کرج امروزه به عنوان پرتقاضاترین دوره آموزشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از بانوان علاقه مند به این لاین هستند تا بتوانند از طریق یادگیری این حرفه هم یک کسب و کار شخصی داشته باشند و هم بتوانند با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی به درآمد خوبی برسند. اما آیا می دانید که برای آموزش اکستنشن مژه در کرج باید به کدام آکادمی مراجعه نمایید تا بتوانید صفر تا صد این دوره را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، سپری کنید؟

در کرج، آکادمی شهرزاد سلطانپور یکی از بهترین مراکز آموزش کاشت مژه است که متقاضیان می توانند از طریق این آکادمی صفر تا صد اکستنشن مژه را آموزش دیده و در پایان این دوره نیز می توانند مدرک فنی حرفه ای و بین المللی را دریافت نمایند. وجه تمایز این آکادمی برای آموزش کاشت مژه در کرج با دیگر مراکز این است که شما هم دوره های تئوری و عملی را می گذرانید و هم می توانید به کمک مستر آکادمی کسب و کار جدید خود را راه اندازی نمایید.

اگر علاقه مند به دوره آموزش کاشت مژه در کرج هستید، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی به سراغ دریافت آموزش یکی از بهترین دوره ها که اکستنشن مژه می باشد، بروید.

دوره آموزش کاشت مژه در کرج

آموزش کاشت یا اکستنشن مژه در کرج امروزه به عنوان یکی از مشاغل جذاب و درآمدزا برای بانوان، مورد توجه قرار گرفته است و افراد بسیاری به سراغ دریافت آموزش کاشت مژه در کرج می روند تا بتوانند با یادگیری این حرفه یک کسب و کار اختصاصی و پر درآمدی برای خود داشته باشند.

اما یک نکته که خیلی ها به آن توجه نمی کنند این است که شرکت در دوره آموزش کاشت مژه در کرج در هر آکادمی توصیه نمی شود بلکه ضروری است تنها یک آکادمی معتبر که تمامی خدمات آن زیر نظر بهترین مستر ارائه می شود، بروید تا در نهایت بتوانید صفر تا صد این حرفه را به صورت کاملا اصولی یاد بگیرید.

دوره آموزش کاشت مژه در کرج

در واقع خیلی ها ادعا می کنند که بهترین مربی برای برگزاری دوره آموزش کاشت مژه در کرج هستند اما یکی از بهترین آکادمی ها که اقدام به برگزاری دوره های تخصصی و نیمه تخصصی از مبتدی تا پیشرفته می کند، آکادمی شهرزاد سلطانپور است. 

شهرزاد سلطانپور، مدرس و مربی اکستنشن مژه در کرج، اقدام به برگزاری دوره های آموزش کاشت مژه از مبتدی تا پیشرفته با پشتیبانی سه ماهه و با مناسب ترین قیمت ها می کند و همین امر منجر شده تا تقاضا برای شرکت در دوره های آموزش کاشت مژه این سالن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

سرفصل های دوره آموزش اکستنشن مژه در کرج

  • آشنایی با انواع مژه
  • شناخت متریال مناسب برای کاشت مژه
  • شناخت ابزار مناسب اکستنشن مژه
  • آشنایی با انواع روش های کاشت مژه
  • آموزش انواع تکنیک ها برای اکستنشن مژه
  • آموزش اکستنشن مژه کلاسیک
  • آموزش اکستنشن مژه والیوم
  • آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم
  • آموزش اکستنشن مژه اسپایکی
  • آموزش اکستنشن نچرال
  • آموزش اکستنشن مژه رنگی
  • آموزش ترمیم مژه
  • آموزش انتخاب بهترین افکت برای انواع چشم
  • آشنایی هنرجو با نکات مراقبت بعد از اکستنشن
  • بررسی فرمول پرفکت تاپ لاین
  • کاربرد فرها برای هر چشم
نام دورهآموزش اکستنشن مژه
مدرسشهرزاد سلطانپور
نوع دورهتئوری و عملی
پشتیبانی3 ماه
مدت زمان دوره7 جلسه
تعداد نفراتدوره خصوصی 1 الی 2 نفر
نیمه خصوصی 3 الی 4 نفر
هزینه دورهلطفا تماس بگیرید

اموزش کاشت مژه برای افراد مبتدی در کرج

اموزش کاشت مژه برای افراد مبتدی در کرج موجب می شود تا افراد بتوانند از صفر و بدون هیچ ذهنیتی، این حرفه را یاد بگیرند. بنابراین اگر علاقه مند به دوره آموزش اکستنشن مژه در کرج هستید اما هیچ تجربه و مهارتی ندارید، می توانید با خیالی آسوده در دوره های آموزشی شرکت نمایید تا به یک مژه کار حرفه ای و حتی مدرس بین المللی تبدیل شوید.

اموزش کاشت مژه برای افراد مبتدی در کرج

آموزش کاشت مژه برای افراد مبتدی در کرج شامل یک پکیج کامل می باشد که هنرجویان می توانند هم با انواع تکنیک و افکت اکستنشن مژه آشنا شوند و هم با خرید بهترین متریال و ابزار کار آشنا خواهند شد. دوره ها به صورت تئوری و عملی برگزار می شوند تا هنرجویان هم دانش و هم مهارت کافی برای ارائه بهترین خدمات کسب نمایند.

آموزش کاشت مژه والیوم در کرج

اصلی ترین مبحث در دوره آموزش کاشت مژه در کرج، مربوط به اکستنشن والیوم است؛ زیرا یکی از تکنیک های زیبا که منجر به افزایش جذابیت چشم و گیرایی آن می شود، همین مورد است. مدرس آکادمی به شما آموزش می دهد که چگونه برای کاشت مژه والیوم اقدام کنید تا هم کیفیت کار افزایش یابد و هم یک اکستنشن اصولی انجام شود.

آموزش کاشت مژه والیوم در کرج

آموزش کاشت مژه والیوم در کرج به این دلیل پرتقاضا است که می توان شاهد یک اکستنشن طبیعی و نچرال در پایان کار بود؛ زیرا برای این مدل کاشت تنها از مژه های نازک که کاملا طبیعی هستند استفاده می شود. اما با توجه به نیاز افراد می توان مژه را پرتر نمود که تمامی این نکات در دوره آموزش اکستنشن مژه در کرج به افراد آموزش داده می شود.

آموزش کاشت مژه والیوم در کرج

در دوره آموزش کاشت مژه والیوم در کرج، متقاضیان فن سازی، انتخاب ضخامت مژه، انتخاب بهترین مژه برای اکستنشن و… را به خوبی یاد می گیرند تا در نهایت بتوانند به تنهایی به سراغ اکستنشن مژه والیوم بروند.

آموزش کاشت مژه مگاوالیوم در کرج

آموزش کاشت مژه مگاوالیوم در کرج از دیگر مباحثی است که در دوره اکستنشن مژه به آن اشاره می شود. شاید خیلی ها از این مدل استقبال نکنند اما توجه نمایید که یک هنرجو باید با انواع تکنیک ها برای اکستنشن مژه آشنا باشد تا بتواند با دانش و مهارت بالایی اقدام به ارائه خدمات نماید.

آموزش کاشت مژه مگاوالیوم در کرج

در دوره آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم در کرج افراد یاد می گیرند که چگونه با مژه هایی نازک ولی تعداد بالا کار کنند تا یک مدل ژورنالی کاملا اصولی و خاص را در پایان کار مشاهده نمایند. افرادی که بتوانند به خوبی از پس کاشت مژه مگاوالیوم بر بیایند، می توانند تبحر و مهارت خود را برای چنین اقدامی به خوبی نشان دهند.

آموزش کاشت مژه مگاوالیوم در کرج

آموزش کاشت مژه اسپایکی در کرج

آموزش کاشت مژه اسپایکی مورد دیگری است که به خاطر زیبایی بی مانندی که دارد بسیار مورد توجه است به همین خاطر در دوره آموزش اکستنشن مژه در کرج، به صورت کاملا تخصصی افراد این تکنیک را یاد می گیرند تا بتوانند به صورت کاملا اصولی و حرفه ای خدمات اکستنشن مژه اسپایکی را ارائه دهند.

آموزش کاشت مژه اسپایکی در کرج
آموزش کاشت مژه اسپایکی در کرج

آموزش کاشت مژه اسپایکی در کرج به این دلیل پرتقاضا است که یک دسته مژه روی هر تار مژه طبیعی قرار می گیرد اما این مژه ها باز نمی شوند به همین خاطر به مژه خیس معروف است که می تواند جذابیت چشم را بر روی صورت افراد بیشتر نشان دهد. ذکر این نکته ضروری است که اگر کاشت مژه اسپایکی به صورت کاملا اصولی انجام شود، رضایت تمامی متقاضیان را به همراه خواهد داشت.

آموزش کاشت مژه اسپایکی در کرج

آموزش کاشت مژه کلاسیک در کرج

یکی از قدیمی ترین تکنیک ها برای کاشت مژه در کرج، مربوط به کاشت مژه کلاسیک است که از قدیم تا به امروز طرفداران خاص خود را دارد به همین خاطر همچنان هم مدرسان اکستنشن مژه در کرج، به آموزش کاشت مژه کلاسیک اشاره می کنند تا هنرجویان بتوانند با کسب دانش و مهارت کافی، خدمات اکستنشن مژه کلاسیک در کرج را ارائه دهند.

توجه نمایید که در دوره آموزش کاشت مژه کلاسیک در کرج، مدرس به هنرجویان یاد می دهد که چگونه اقدام به اکستنشن روی هر تار مژه نمایند تا در نهایت بتوانند یک کاشت زیبا را مشاهده نمایند. وجه تمایز این تکنیک با تکنیک های پیشین تنها در این مورد است که مژه کار ملزم به کاشت یک مژه مصنوعی بر روی یک مژه طبیعی است و نمی تواند دسته های دوتایی، سه تایی و… را انتخاب نماید.

آموزش انواع افکت اکستنشن مژه در کرج

پیشتر خواندید که در دوره آموزش کاشت مژه در کرج، افراد چه تکنیک هایی را یاد می گیرند اما توجه نمایید که برای استفاده از هر تکنیک باید یک افکت را انتخاب نمایید. بهترین افکت اکستنشن مژه با توجه به فرم صورت و چشم افراد انتخاب می شود تا زیبایی مژه بر روی صورت بیشتر نمایان شود؛ اما متقاضیان می توانند با توجه به سلیقه خود، افکت دلخواه را انتخاب نمایند.

تعداد جلسات اکستنشن مژه در کرج

در دوره آموزش اکستنشن مژه در کرج، به صورت کاملا تخصصی سه افکت گربه ای، عروسکی و سنجابی آموزش داده می شود و سپس به هنرجویان یاد داده می شود که هر افکت برای چه نوع چشم هایی مناسب است. به طور مثال افرادی که چشم های درشتی دارند باید به سراغ اکستنشن مژه گربه ای بروند و در مقابل افرادی که چشم های ریز و به اصلاح بادامی شکل دارند باید افکت عروسکی را انتخاب کنند.

آموزش اکستنشن مژه گربه ای در کرج

آموزش اکستنشن مژه گربه ای در کرج به این صورت است که بلندترین سایز مژه در گوشه خارجی چشم قرار می گیرد و برای این اقدام از فرهای L و C استفاده می شود که انتخاب بهترین فر با توجه به سلیقه افراد انجام می شود. فر L حالت خط چشمی دارد و موجب می شود تا دیگر افراد نیاز به کشیدن خط چشم نداشته باشند.

آموزش اکستنشن مژه گربه ای در کرج
آموزش اکستنشن مژه گربه ای در کرج

افرادی که در دوره آموزش کاشت مژه در کرج شرکت می کنند به خوبی یاد می گیرند که با توجه به هر نوع چشمی از چه افکت هایی استفاده نمایند. انتخاب سایز مژه، تعداد مژه، رنگ مژه و… همگی به صورت مفصل در دوره های اکستنشن مژه آموزش داده می شود.

آموزش اکستنشن مژه عروسکی در کرج

افکت عروسکی از افکت های پرتقاضا و محبوب دیگری است که بیشتر برای چشم های ریز از این افکت استفاده می شود. در دوره آموزش اکستنشن مژه عروسکی هنرجویان یاد می گیرند که هر سایز مژه را روی کدام مژه نصب کنند تا یک مدل عروسکی طبیعی یا پر را در پایان کار مشاهده نمایند.

آموزش اکستنشن مژه عروسکی در کرج
آموزش اکستنشن مژه عروسکی در کرج

اکستنشن مژه عروسکی به این صورت انجام می شود که بلندترین مژه ها در وسط چشم قرار می گیرند و مژه های کوتاه تر در کنار آن به ترتیب نصب می شوند. نکته دیگری که در دوره آموزش اکستنشن مژه عروسکی در کرج به آن اشاره می شود، انتخاب بهترین فر مژه است. فرهای M ،L ،D ،CC  زیبایی افکت عروسی را بیشتر نشان می دهند که انتخاب بهترین فر نیز با توجه به چشم هر یک از متقاضیان انجام می شود.

آموزش کاشت مژه سنجابی در کرج

شاید تا به حال با آموزش کاشت مژه سنجابی در کرج آشنا نشده باشید یا حتی افکت سنجابی برای اکستنشن مژه به گوش‌تان نخورده باشد، اما توجه نمایید که این افکت نیز جزو محبوب ترین گزینه هایی است که هر یک از مژه کاران باید به خوبی با این نوع افکت برای اکستنشن مژه آشنا باشند.

آموزش کاشت مژه سنجابی در کرج

در دوره آموزش کاشت مژه سنجابی در کرج، متقاضیان با این نکته آشنا می شوند که این افکت ترکیبی از افکت های عروسکی و گربه ای است و با فرهای D و L انجام می شود. افکت سنجابی هم به صورت طبیعی و هم با تکنیک پر قابل انجام است که انتخاب بهترین حجم با توجه به مژه طبیعی فرد انجام می شود.

آموزش کاشت مژه کایلی در کرج

در دوره آموزش کاشت مژه در کرج به اکستنشن مژه کایلی نیز اشاره می شود که یک متد کاملا جدید است و تنها برخی از مدرسان قادر به ارائه آموزش این مدل مژه هستند. کاشت مژه کایلی در کرج از طریق تکنیک اسپایکی انجام می شود به همین خاطر نیازی به فن سازی نیست.

آموزش کاشت مژه در کرج از نوع کایلی، به این صورت است که تعدادی مژه با سایز و حجم دلخواه بر روی مژه های طبیعی قرار می گیرند و جزو بهترین مدل های هالیوودی است که تنها عده ای خاص به سراغ این روش می روند. در واقع پراکندگی مژه در این سبک به وضوح دیده می شود به همین خاطر یک سبک کاملا انحصاری و خاص است که تنها عده ای از افراد علاقه مند به این مدل هستند.

آموزش اکستنشن مژه خط چشمی در کرج

با برگزاری دوره آموزش اکستنشن مژه خط چشمی در کرج و ارائه خدمات، دیگر افرادی نیازی به صرف تایم برای میکاپ چشم نخواهند داشت چرا که این متد جایگزین بهتری برای کشیدن خط چشم و استفاده از ریمل های مختلف است. در دوره آموزش اکستنشن مژه خط چشمی در کرج به افراد یاد داده می شود که از طریق چه تکنیک و افکتی اقدام کنند تا در نهایت یک اکستنشن مژه خط چشمی را شاهد باشند.

آموزش اکستنشن مژه خط چشمی در کرج

پیج آکادمی آموزش کاشت مژه کرج

آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در کرج

زمانی که افراد در دوره آموزش کاشت مژه در کرج شرکت می کنند، در انتهای دوره می توانند مدرک بین المللی را دریافت نمایند که ارزش این مدرک بسیار بالا بوده و از طریق آن می توان اقدام به مهاجرت نمود. با مهاجرت به دیگر کشورها این فرصت را خواهید داشت که کسب و کار جدید خود را در آن کشور راه اندازی نمایید.

توجه نمایید که لاین اکستنشن مژه در اغلب کشورها محبوب و پرطرفدار است به همین خاطر متقاضیان می توانند از طریق این روش به درآمد چشمگیری دست یابند.

آموزش کاشت مژه با مدرک

آموزش اکستنشن مژه در کرج با مدرک فنی حرفه ای 

مدرک فنی حرفه ای از دیگر مدرک های با ارزشی است که از طریق آن می توان در بهترین سالن ها فعالیت کرد. در واقع افرادی که مدرک فنی حرفه ای را در اختیار داشته باشند هم برای جذب مشتری راحت تر هستند و هم برای راه اندازی لاین اختصاصی خود در سالن های زیبایی مختلف با مشکلی مواجه نخواهند شد.

بنابراین توصیه ما به تمامی متقاضیان است این است که حین ثبت نام در بهترین آکادمی برای آموزش کاشت مژه در کرج، به این نکته توجه نمایند که در انتهای دوره بهتر است که حتما مدرک معتبری دریافت نمایند.

نحوه برگزاری دوره اکستنشن مژه در کرج

دوره آموزش کاشت مژه در کرج به صورت تخصصی و نیمه تخصصی برگزار می شود که انتخاب بهترین دوره با توجه سطح دانش افراد بستگی دارد؛ زیرا ممکن است یک نفر دوره های آموزشی مختلفی را سپری کرده باشد و با اصول ابتدایی این فرایند آشنا باشد اما در مقابل فرد دیگر هیچ گونه دوره ای سپری نکرده باشد.

دوره تخصصی آموزش کاشت مژه در کرج مناسب افرادی است که می خواهند از صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرند. دوره های تخصصی معمولا با حضور یک الی دو نفر برگزار می شود تا تسلط مدرس بر روی کار هنرجو افزایش یابد.

نحوه برگزاری دوره اکستنشن مژه در کرج

دوره های نیمه تخصصی تنها مناسب افرادی است که تا حدودی با این فرایند آشنا هستند و می خواهند به صورت کاملا پیشرفته این حرفه را یاد بگیرند که تعداد افراد در این دوره کمی بیشتر می شود.

تعداد جلسات اکستنشن مژه در کرج

تعداد جلسات آموزش کاشت مژه در کرج با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود اما متقاضیان تا نهایت 8 جلسه باید دوره آموزش کاشت مژه در کرج را بگذرانند تا در نهایت بتوانند خدمات ویژه ای ارائه دهند. البته تعداد جلسات با توجه به نظر مدرس و هنرجو می تواند تغییر کند.

فیلم آموزش کاشت مژه 

پس از آموزش اکستنشن مژه در کرج، وارد بازار کار می شویم؟

تمامی افرادی که در بهترین دوره آموزش کاشت مژه در کرج شرکت می کنند این توانایی را خواهند داشت که در پایان 7 جلسه دوره آموزشی، اقدام به راه اندازی کسب و کار جدید خود نمایند. البته ذکر این نکته ضروری است که اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن وارد بازار کار شوید و خدمات ارائه دهید، بهتر است که حتما در دوره های معتبر و زیر نظر بهترین مدرسان، آموزش کاشت مژه در کرج را سپری کنید.

با آموزش کاشت مژه در کرج و ارائه خدمات در این حوزه می توانید به درآمد چشمگیری در کوتاه ترین زمان دست یابید که این از ویژگی های لاین اکستنشن مژه است.

هزینه آموزش کاشت مژه در کرج

هزینه آموزش کاشت مژه در کرج یکی از مهم ترین مواردی است که افراد پیش از ثبت نام در بهترین دوره آموزشی به آن توجه می کنند. ذکر این نکته ضروری است که تنها در آکادمی هایی ثبت نام کنید که زیر نظر بهترین مدرس بتوانید دوره های آموزشی را سپری کنید.

یکی از مهم ترین دلایلی که منجر شده تا تقاضا برای شرکت در دوره آموزش کاشت مژه در کرج، در آکادمی تخصصی شهرزاد سلطانپور افزایش یابد این است که هزینه آموزش کاشت مژه در این آکادمی بسیار مناسب است و علاقه مندان می توانند هم بالاترین کیفیت آموزش را تجربه کنند و هم مناسب ترین هزینه ها را پرداخت خواهند کرد.

بهترین مدرس کاشت مژه کرج

اگر قصد دریافت آموزش کاشت مژه در کرج را دارید اما به دنبال بهترین مژه کار کرج هستید، باید آگاه باشید که شهرزاد سلطانپور آرتیست رسمی آکادمی فی اروپا است (آکادمی فی یکی از معتبر ترین و بهترین آموزشگاه های اکستنشن مژه در سطح جهان می باشد) و جزو مدرسان مجرب و حرفه ای است که می توانید از طریق وی دوره های تخصصی را از صفر تا صد آموزش ببینید.

بهترین مدرس کاشت مژه کرج

شهرزاد سلطانپور به عنوان بهترین مدرس اقدام به برگزاری دوره های تئوری و عملی می کند تا هنرجویان هم دانش و هم مهارت کافی برای اکستنشن مژه کسب نمایند و سپس با دریافت بهترین مدرک، اقدام به ارائه خدمات کنند.

بهترین مرکز آموزش کاشت مژه در کرج

زمانی که افراد قصد آموزش کاشت مژه در کرج را دارند به دنبال بهترین آکادمی می گردند تا بتوانند به صورت کاملا اصولی این حرفه را یاد بگیرند. در کرج، سالن شهرزاد سلطانپور به عنوان بهترین مرکز برای آموزش کاشت مژه در کرج شناخته شده است که متقاضیان می توانند از طریق این مرکز صفر تا صد دوره آموزش کاشت مژه را با دریافت بهترین مدرک سپری کنند.

شهرزاد سلطانپور جزو بهترین آرتیست های رسمی آکادمی فی اروپا است که به واسطه تجربه و سابقه درخشانی که در حوزه آموزش اکستنشن مژه و خدمات دارد، توانسته است به عنوان بهترین مدرس و مژه کار در کرج شناخته شود. بنابراین می توانید از طریق این آکادمی بهترین خدمات را دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای شرکت در دوره آموزش کاشت مژه در کرج، بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا