سلامت

کلینیک پاکسازی پوست کجاست

کلینیک پاکسازی پوست به طور دوره ای به شما کمک خواهد کرد تا پوستی سالم، درخشان و عاری از انواع آلودگی های میکروبی و باکتریایی داشته باشید. در نتیجه مواد مفید موجود در محلول های مغذی پوست و مرطوب کننده ها به شکلی اصولی جذب صورت تان خواهد شد و تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

روش‌های مختلفی برای رفع این جوش‌های سرسیاه وجود دارد. بیشتر این روش‌ها معمولاً سطحى و موقت هستند مثل چسب‌ها یا اسکراب بهترین روش درمان جوش‌هاى سرسیاه وسرسفید یا همان کومدون ها؛ تخلیه کامل آنهاست. تخلیه کامل کومدونها، ازجمع شدن و باقى ماندن چربى در فولیکول‌ها که زمینه ساز ایجاد آکنه و جوش‌هاى التهابى است و همینطور باعث باز شدن منافذ پوست و پوست پرتقالى شدن مى‌شود؛ جلوگیرى مى‌کند.

بهترین کلینیک پاکسازی پوست

بهترین روش در کلینیک‌ پاکسازی پوست به‌ کار گرفته می‌شود، پوست به مدت ۲۰ دقیقه در معرض بخار قرار می‌گیرد. اما از آنجایی‌که این کار بدون تشخیص نوع پوست و عدم آگاهی نسبت به عکس‌العمل هر نوع پوست‌ ‌در برابر بخار انجام می‌شود، می‌تواند باعث عوارض و آسیب به پوست شود.

استفاده از پاک کننده‌ها، ماسک‌ها وکرم‌هایی که ممکنست باعث قرمزى و ایجاد حساسیت پوستى شود.

‌کلینیک پاکسازی پوست به روش طبی

مراحل کلینیک پاکسازی طبی پوست عبارتند از:

۱- معاینه و تشخیص نوع پوست

۲- تخلیه کامل کومدون‌ها .

۳- میکرودرم ابریژن.

آنالیز پوست

در این مرحله مواردی مانند چربی، رطوبت، PH (میزان اسیدیته)، باز بودن منافذ پوست، وضعیت چروک‌های پوست، وضعیت لایه‌های زیرین پوست، توزیع رنگدانه‌ها، پیگمانتاسیون لکه‌های پوستی و عمق اسکار آکنه بررسی و تعیین می‌شود. آگاهی نسبت به این موارد می‌تواند در انتخاب روش مناسب براى بهبود وضعیت پوست موثر باشد.

کلینیک پاکسازی پوست

کلینیک پاکسازی پوست

در مرحله بعدی، چربی‌های لخته شده (جوش‌های سرسیاه) که بر اثر اکسیدشدن چربى پوست (ترکیب اکسیژن هوا باچربى) در سطح پوست ایجاد شده‌اند کلینیک پاکسازی می‌شوند. با این روش می‌توان حتی چربی‌ها و یا مواد آرایشى مثل کرم‌ پودر و… که بر اثر استفاده مکرر و طولانى، مانند «تتو» به پوست اضافه شده‌اند را نیز برطرف کرد. به همین دلیل است که بعد از کلینیک پاکسازی با این روش، پوست شفاف‌تر به نظر می‌رسد.

مطالب: آموزش فیشیال

کلینیک پاکسازی پوست با مبکرودرم آبریژن

چربى بیش از حد پوست، استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی نامناسب و همچنین عوامل محیطی و ژنتیک، از مهمترین عوامل باز شدن منافذ پوست هستند. میکرودرم ابریژن باعث میشود این منافذ بسته ‌شوند و استحکام و قوام پوست افزایش یابد.

کلینیک پاکسازی پوست

میکرودرم ابریژن چه کاربردهایی دارد؟

۱. برطرف کردن اثر زخم (اسکار)

۲. برطرف کردن چین ‌و ‌چروک‌های ریز و متوسط پوست

۳. پاک کردن لکه‌های‌ قهوه‌ای سطح پوست

۴. کم کردن عمق چین وچروک ها

۵. از بین بردن جاى جوش‌(اسکار) و جوش‌های سرسیاه

۶. کمک به بسته شدن منافذ باز پوست

7. جوانسازی و بهبود وضعیت سلامتى پوست

۸. کلینیک پاکسازی کدورت ناشی از مواد آرایشی

۹. تحریک سلول‌های فیبروپلاست جهت افزایش تولید ماده‌ حیاتی کلاژن

برخی از مزایای کلینیک پاکسازی پوست عبارتند از:

۱- ارزان است.

٢- نیازبه استراحت و دوره نقاهت ندارد.

٣- تأثیر آن بلافاصله قابل مشاهده است.

۴- فوائد کوتاه مدت و بلندمدت زیادى براى پوست دارد.

بطورخلاصه، پاکسازى دوره اى (هرچندهفته یکبار) پوست، یکى از مهمترین روشهاى مراقبت ازپوست (skin care) است که علاوه بر اینکه از بسیارى از مشکلات پوستى پیشگیرى مى‌کند؛ باعث مى شود تا همیشه، پوستى زیبا و شفاف داشته باشیم و کمتر به کرم پودرها و کانسیلرها، نیاز پیدا کنیم.

فواید کلینیک پاکسازی پوست

غافل شدن از سلامت پوست صورت نتیجه ای جز داشتن چهره ای شکسته و بی روح را در بر نخواهید داشت. بنابراین برای داشتن چهره ای بشاش و پوستی سالم باید فرآیند کلینیک پاکسازی پوست را انجام دهید. برای اینکه به اهمیت کلینیک پاکسازی پوست پی ببرید قصد داریم در ادامه تعدادی از مهمترین فواید کلینیک پاکسازی پوست را عنوان کنیم.

فواید کلینیک پاکسازی پوست

یکی از متداول ترین سوالاتی که مراجعان از دکتران پوست و زیبایی می پرسند این است که چه کنیم تا پوست مان به سرعت پیر و شکننده نشود و پوستی جوان و شاداب داشته باشیم؟ و یکی از اصلی ترین جواب هایی که در پاسخ به این پرسش می شنوند کلینیک پاکسازی پوست است. کلینیک پاکسازی پوست کمک می کند تا پوستی جوان داشته باشید و فرآیند پیر شدن پوست را به تعویق بیاندازید. بنابراین اگر فردی را دیدید که پوستی بشاش و درخشان دارد شک نکنید که به کلینیک پاکسازی پوست خود اهمیت داده.

کلینیک پاکسازی پوست

درخشش پوست و اکسیژن رسانی به آن

درخشش پوست از دیگر فوایدی ست که کلینیک پاکسازی پوست به همراه دارد. برخی افراد به قدری پوستی درخشان و شاداب دارند که با نزدیک شدن از فاصله چند متری متوجه تلالو و درخششی که روی پوست صورت آن هاست خواهیم شد. اگر شما هم می خواهید پوستی براق همچون آینه داشته باشید و حسرت پوست های شاداب و شفاف را نخورید کلینیک پاکسازی پوست را جدی بگیرید. کلینیک پاکسازی پوست باعث می شود اکسیژن و مواد معدنی به سطح درمیست پوست رسیده شود. در این لایه از پوست کلاژن وجود دارد و تقویت آن باعث جوانسازی پوست شما می شود.

فراهم نمودن بستری عالی جهت جذب مواد مغذی توسط پوست

اگر از محصولات ضد لک، ضد پیری، ضد چروک و حتی یک مرطوب کننده ی ساده استفاده می کنید و با وجود استفاده از معتبرترین برندها باز هم متوجه تاثیر خاصی روی پوست صورت تان نمی شوید شک نداشته باشید که حجم زیادی از سلول های مرده روی صورت شما تجمع کرده اند و اجازه ی جذب مواد مفید موجود در این مواد را به صورت شما نمی دهد. از مهمترین فواید کلینیک پاکسازی پوست این است که با برداشتن سلول های مرده، بستر را برای جذب مواد مفید موجود در انواع کرم ها، روغن ها و ماسک های مراقبتی فراهم می کند.

کلینیک پاکسازی پوست

از بین بردن و کاهش منافذ باز پوست

یکی از مشکلات پوستی متداولی که پیر و جوان نمی شناسد وجود منافذ باز روی پوست صورت است. عده ی زیادی به جای درمان منافذ باز صورت اقدام به استفاده از انواع کرم های آرایشی می نمایند تا این منافذ را کوچک جلوه دهند در حالی که غافل از این موضوع اند که با استفاده از مواد آرایشی این منافذ وضعیت وخیم تری پیدا خواهند کرد. از جمله فواید کلینیک پاکسازی پوست این است که منافذ باز صورت شما را کوچک می کند و شما را انواع کرم های آرایشی برای کوچک جلوه دادن آن ها بی نیاز می نماید. بنابراین کلینیک پاکسازی پوست نه تنها به شما در داشتن پوستی صاف و بدون منفذ کمک می کند بلکه صرفه جویی در هزینه ها را نیز برایتان به دنبال خواهد داشت.

متعادل کردن سطح چربی پوست

اگر شما هم از چرب شدن همیشگی پوست خود شاکی هستید و نمی دانید چه راهی را برای از بین بردن چربی اضافه پوست تان امتحان کنید، ما به شما کلینیک پاکسازی پوست صورت را توصیه می کنیم. چربی اضافه پوست نه تنها باعث ایجاد جوش و آکنه می شود بلکه همیشه مانع از داشتن آرایشی لطیف و بی نقص روی صورت شما خواهد شد. کلینیک پاکسازی پوست صورت این امکان را برای شما فراهم می کند تا رطوبت پوست شما در حد معتدل باقی بماند و چربی های اضافه روی پوست صورت تان ظاهر نشود.

افزایش اعتماد به نفس

از مهمترین فایده کلینیک پاکسازی پوست نباید غافل شد و آن هم افزایش سطح اعتماد به نفس در افراد می باشد. بی شک داشتن پوستی شفاف و درخشان به بالا رفتن اعتماد به نفس شما کمک خواهد کرد. مگر کسی را می توان پیدا کرد که از داشتن پوستی شفاف و درخشان احساس خشنودی نداشته باشد؟

کلینیک پاکسازی پوست

عوارض کلینیک و آرایشگاه پاکسازی پوست

عوارض کلینیک پاکسازی پوست زمانی گریبانگیر شما خواهد شد که به جای مراجعه به متخصصین حرفه ای پوست این کار را نزد یک فرد غیر متخصص و در آرایشگاه های مختلف انجام دهید.

از جمله عوارضی که در صورت مراجعه به افراد غیر حرفه ای می تواند برای پوست شما رخ دهد نازک شدن پوست، جراحت، خونریزی، زخم شدن پوست، قرمز و ملتهب شدن پوست، بروز عفونت پوستی در صورت عدم رعایت بهداشت و سوختگی پوست در اثر مواجهه با مواد شیمیایی کلینیک پاکسازی پوست می باشد. در پاره ای از مواقع نیز این فرآیند به قدری غیر اصولی انجام می شود که در نهایت به جای داشتن پوستی شفاف و درخشان، جوش های صورت تان التهاب بیشتری پیدا خواهند کرد و زیبایی و سلامت پوست تان در معرض خطر قرار خواهد گرفت. افرادی که دارای پوست های حساس و خشک هستند بایستی با دقت بیشتری اقدام به انجام این عمل نمایند چرا که به دلیل بالا بودن حساسیت پوستی ممکن است با عوارض و خشکی شدید تری روبرو شوند.

گاهی اوقات نیز به دلیل استفاده از دستگاه هایی که به خوبی ضد عفونی نشده اند، پوست شما محل مناسبی برای تجمع و فعالیت گونه ی خاصی از باکتری ها خواهد شد. بنابراین در طی چند وقت متوجه شکننده شدن پوست تان و حساسیت بیش از حد آن می شوید. چنانچه برای کلینیک پاکسازی پوست تان به یک مرکز زیبایی مراجعه کرده اید حتما از تکنسین بخواهید که دستگاه ها را به خوبی ضد عفونی کند و یا برای کلینیک پاکسازی پوست تان روش های ابزاری را انتخاب نکند.

نکته ای که در مورد پوست صورت بسیار اهمیت دارد این است که پوست هر فرد نسبت به سایر افراد دارای درجه حساسیت متفاوتی می باشد و ممکن است به مواد مختلف واکنش های متفاوتی نشان دهد. انواع پوست های چرب، خشک، نیمه خشک و نرمال روش های مختلفی را برای کلینیک پاکسازی نیاز دارند. در کلینیک های تخصصی جنس و نوع پوست شما به طور دقیق توسط متخصصین پوست بررسی می شود و بعد از  بررسی های لازم فرآیند کلینیک پاکسازی پوست صورت می گیرد. بنابراین به هیچ عنوان برای انجام فرآیند کلینیک پاکسازی پوست به آرایشگاه هایی که به صورت غیر حرفه ای این کار را انجام می دهند مراجعه نکنید چرا که ممکن است عواقب ناخوشایندی برای پوست شما رخ دهد. اگر می خواهید کلینیک پاکسازی پوست تان را به طور حرفه ای انجام دهید بایستی به پزشک متخصص مراجعه کنید.

دقت داشته باشید که ممکن استدر صورت انجام اصولی کلینیک پاکسازی پوست نیز پوست صورت شما تا چند روز قرمز باقی بماند. در واقع هرچه عمق کلینیک پاکسازی پوست بیشتر باشد ممکن است شدت قرمز شدن پوست شما نیز بیشتر شود. در صورتی که به پزشک حاذق مراجعه کرده اید نگران قرمز شدن پوست خود نباشید چرا که این قرمزی در طی چند روز رفع خواهد شد.

مطالب مرتبط: آموزشگاه پاکسازی پوست

روش‌های کلینیکی کلینیک پاکسازی پوست

روش هایی که در کلینیک های زیبایی به منظور کلینیک پاکسازی پوست انجام می شود روش هایی اصولی می باشد که انواع مختلفی دارد. در ادامه تعدادی از این روش ها را معرفی خواهیم کرد.

روش میکرودرم ابریژن

اگر روی صورت تان نشانه هایی از لک های قهوه ای به جای مانده و یا لکه هایی از جوش های کهنه به روی صورت تان دارید می توانید توسط این روش آن ها را برطرف نمایید. میکرودرم ابریژن در واقع نوعی کلینیک پاکسازی عمیق پوست است که سلول های مرده پوست شما را به طور اساسی از صورت تان خارج می کند. در این روش پوست شما به کلاژن سازی تقویت می شود و به دلیل عمقی بودن آن ممکن است تا چند روز شاهد قرمز بودن پوست صورت تان باشید که جای نگرانی نیست چرا که بعد از چند روز رفع خواهد شد.

کلینیک پاکسازی پوست با استفاده از مواد شیمیایی

اگر می خواهید علاوه بر کلینیک پاکسازی پوست تان از سلول های مرده و آلاینده ها، رنگ پوست تان نیز کمی تغییر کند و روشن شود می توانید این روش را برگزینید. محلول های شیمیایی قدرت بالایی در کلینیک پاکسازی پوست دارند و بعد از استفاده از آن ها شاهد شفافیت بالای پوست خود خواهید بود. نکته ی مهم در مورد استفاده از این مواد شمیایی تطابق پذیری مواد مورد استفاده با نوع پوست شماست که بایستی توسط دکتر متخصص تشخیص داده شود.

کلینیک پاکسازی پوست به واسطه ماساژ دادن و استفاده از محلول های مغذی

از دیگر روش هایی که برای کلینیک پاکسازی پوست استفاده می شود ماساژ دادن پوست می باشد. این کار باعث خواهد شد جریان خون در زیر پوست شما به گردش در آید. در حین ماساژ دادن پوست، به دلیل مستعد شدن بستر برای جذب مواد مغذی، از محلول های مغذی پوست استفاده می شود تا فرآیند جذب آن ها تسریع گردد و پوست شما به طور عمیق کلینیک پاکسازی شود. استفاده از ماسک، آبرسان، مرطوب کننده و انواع محلول های ویتامین نیز در این فرآیند به داشتن پوستی سالم و شفاف کمک خواهد کرد.

کلینیک پاکسازی پوست

روش‌های خانگی و آرایشگاهی

اگر نگران عوارض جانبی کلینیک پاکسازی پوست هستید و می خواهید با روشی کم هزینه این کار را انجام دهید می توانید در خانه اقدام به اجرای روش های کلینیک پاکسازی پوست نمایید. دقت داشته باشید که کارایی و اثربخشی این روش ها به میزان روش های کلینیکی نیست با این حال می توانید در حد توان خود قدمی در راستای کلینیک پاکسازی پوست صورت تان و داشتن چهره ای بشاش برداشته باشید.

کلینیک پاکسازی پوست با استفاده از بخور

یکی از روش های متداولی که برای کلینیک پاکسازی پوست در خانه و یا در آرایشگاه ها استفاده می شود، کلینیک پاکسازی پوست به واسطه بخور است. این روش باعث درمان منافذ مسدود پوست شما می شود هرچند اگر بخواهید این کار را در آرایشگاه انجام دهید هزینه ی بیشتری برایتان خواهد داشت با این حال باید دقت داشته باشید در هنگام اجرای این روش خانگی باعث ایجاد سوختگی در پوست صورت تان نشوید و مراقب تماس صورت تان با بخار داغ باشید. شما می توانید بعد از بخور دادن پوست تان از تونر و مرطوب کننده استفاده کنید تا پوستی شفاف و شاداب داشته باشید. با انجام این روش به صورت هفتگی مطمئنا وضعیت پوست تان رو به بهبود خواهد رفت. اما باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که افراد با پوست چرب نباید از این روش استفاده کنند چرا که در پوست های چرب بعد از دریافت بخور شاهد باز شدن منافذ خواهید بود.

استفاده از اسکراب در کلینیک پاکسازی پوست

از جمله روش های دیگری که برای کلینیک پاکسازی پوست استفاده می شود و می توان آن را در خانه یا آرایشگاه پیاده سازی کرد اسکراب پوست می باشد. این روش کلینیک پاکسازی پوست بسیار سریع و ساده است و با داشتن تداوم می توانید به نتیجه ای نسبتا خوب برسید. برای اسکراب کردن پوست بایستی پوست خود را ابتدا کاملا تمیز کنید و بعد به صورت دورانی پوست تان را اسکراب نمایید. در حین اسکراب نمودن بایستی کمی به پوست تان فشار آورید تا دانه های اسکراب روی پوست صورت شما حرکت کنند. این حرکت را به مدت چند دقیقه انجام دهید و بعد صورت تان را با آب ولرم بشویید و با یک حوله تمیز خشک نمایید. اسکراب در واقع مرحله مقدماتی برای کلینیک پاکسازی پوست می باشد. شما با این حرکت در واقع پوست تان را برای کلینیک پاکسازی آماده خواهید کرد. مواد مختلفی برای کلینیک پاکسازی طبیعی پوست وجود دارد که می توانید بعد از اسکراب استفاده نمایید. برای استفاده از این مواد بهتر است با یک کارشناس یا متخصص پوست مشورت نمایید و به هر توصیه ای اعتماد نکنید.

کلینیک پاکسازی پوست با استفاده از اسکراب

از دیگر روش هایی که می توان برای کلینیک پاکسازی پوست در خانه و آرایشگاه امتحان کرد استفاده از ابزارهای فیزیکی به منظور کلینیک پاکسازی می باشد. در این روش سلول های مرده با سرعتی کم اما به شکلی مطلوب از صورت شما حذف می شوند. کارایی و اثربخش این ابزارها در حد تکنیک های کلینیکی نیست اما اگر می خواهید نتیجه ای مطلوب از این روش بگیرید بایستی در انجام آن مداومت داشته باشید و حتما از آبرسان، تقویت کننده، ویتامین های لازم برای پوست و مرطوب کننده استفاده کنید.

هزینه کلینیک پاکسازی پوست

دغدغه ی اغلب افراد هزینه ی پرداختی بابت خدمات پوستی می باشد. گاهی اوقات افراد با توجه به تمایلی که بابت کلینیک پاکسازی پوست دارند، عدد و رقم های مختلفی از گوشه و کنار به گوش شان می رسد و در مورد انجام این عمل و پرداخت هزینه آن دچار تردید می شوند اما هزینه کلینیک پاکسازی پوست در واقع به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و برای همه یکسان نیست. در ادامه فاکتورهایی که روی هزینه کلینیک پاکسازی پوست موثر می باشد را عنوان خواهیم کرد.

مطالب مرتبط: آموزش پاکسازی پوست

متد انتخابی جهت کلینیک پاکسازی پوست

تا به اینجا با تکنیک های مختلفی جهت کلینیک پاکسازی پوست آشنا شدید. تعدادی از این روش ها خانگی، تعدادی آرایشگاهی و تعدادی نیز در دسته روش های کلینیکی قرار دارند. طبیعی ست که روش های خانگی و آرایشگاهی به دلیل سطحی بودن هزینه ی کمتری نسبت به روش های کلینیکی کلینیک پاکسازی پوست داشته باشند. علاوه بر این متدهای کلینیکی کلینیک پاکسازی پوست نیز هزینه متفاوتی نسبت به هم دارند. بنابراین متد انتخابی شما می تواند تاثیر مستقیم روی این هزینه داشته باشد.

نوع مواد انتخاب شده برای کلینیک پاکسازی پوست

مواد ارگانیک و شیمیایی مختلفی برای کلینیک پاکسازی پوست وجود دارند. این مواد در نوع، برند، کیفیت، میزان مواد مغذی و تطابق پذیری با انواع پوست متفاوت می باشند. بنابراین بسته به اینکه از چه نوع موادی برای کلینیک پاکسازی پوست تان استفاده می شود این هزینه متفاوت خواهد بود.

تخصص و تجربه ی دکتر زیبایی

چندان دور ار انتظار نیست که این فاکتور را در فاکتورهای موثر بر هزینه کلینیک پاکسازی پوست مشاهده کنیم. افرادی که دارای تجربه، مهارت و دانش بالاتری هستند بی شک کلینیک پاکسازی پوست تان را به روشی استاندارد انجام می دهند و از آسیب رسیدن به پوست شما جلوگیری می کنند. بنابراین اگر برای پوست صورت خود ارزش قائل هستید و می خواهید پوستی سالم، شفاف و بشاش داشته باشید کادر درمانی حاذق و معتبری را انتخاب کنید. بی شک پرداخت هزینه بابت تجربه و دانش فرد متخصص در این حوزه ارزش داشتن پوستی سالم و شاداب را خواهد داشت.

نوع مرکز انتخابی جهت کلینیک پاکسازی پوست

در کنار تمام موارد ذکر شده و موثر در قیمت کلینیک پاکسازی پوست باید گفت که هر یک از کلینیک های زیبایی تعرفه ی مختلفی برای انجام این فرآیند دارند بنابراین پیش از مراجعه به یک کلینیک زیبایی بایستی از تعرفه های آن مرکز آگاهی داشته باشید. این تعرفه به طور جلسه ای تعیین می شود و به شما اعلام می گردد.

بهترین مرکز کلینیک پاکسازی پوست

مطمئنا برای گرفتن نتیجه ای مطلوب و تضمینی در زمینه کلینیک پاکسازی پوست بایستی به یک مرکز پاکسازی پوست معتبر مراجعه کنید و تراپی های خانگی و آرایشگاهی را کنار بگذارید. آسیب دیدگی پوست صورت چیزی نیست که به سادگی از کنار آن عبور کنیم و به این زودی ها توقع ترمیم شدن را از آن داشته باشیم. کلینیک پاکسازی پوست دکتر لیدی به عنوان بهترین مرکز کلینیک پاکسازی پوست در غرب تهران آماده ی ارائه ی انواع خدمات کلینیک پاکسازی پوست به شما عزیزان می باشد. شما می توانید با خیال آسوده پوست خود را به دست متخصصین و تکنسین های مجرب ما بسپارید و با ضمانتی قطعی پوستی سالم و شاداب تحویل بگیرید. در کلینیک پاکسازی پوست دکتر لیدی انواع خدمات زیبایی و درمانی روی پوست صورت شما انجام می پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا