مهاجرت

ویزای شینگن توریستی تضمین 2023

ویزای شینگن توریستی :ویزای توریستی به معنای مدرکی معتبر برای ورود به کشورهای حوزه نامبرده است ، لذا چنانچه قصد قدم زدن در کنار رودخانه سن و برج ایفل را دارید ، اگر می خواهید با برج کج پیزا عکس انداخته و تظاهر به نگه داشتن آن کنید ، اگر عاشق معماری آمستردام و قایق سواری در کانال های پر تعداد آن هستید ، چنانچه دوست دارید شامی خاطره انگیز و رمانتیک با خانواده خود در دامنه های آلپ میل کنید یا در سواحل اسپانیا آفتاب بگیرید نیازمند این مدارک هستید .

اخذ ویزای شنگن

اگر بخواهیم هرآنچه که برای سفری تفریحی به اروپا و اخذ ویزای شینگن توریستی نیاز است را در یک عبارت بگوییم ، باید اذعان کنیم که “داشتن پول و اثبات وجود این دارایی ها از روش های مشخص شده” مخلص کلام است ( هرچند این اصل ناهمخوانی هایی همچون سوء سابقه یا سابقه ریجکتی ویزا را پوشش نمی دهد ) . به این دو نکته همیشه توجه داشته باشید که اگر بتوانید به مامورین اقامت ، افسران گذرنامه و کارمندان سفارتخانه مورد نظرتان بفهمانید که قصد ماندن دائمی در کشورشان را نداشته و از طرفی هم سرمایه کافی برای خرج کردن در آنجا را دارید ، به اخذ ویزای شینگن توریستی نائل خواهید شد .

ویزای شنگن چیست

متأسفانه یا خوشبختانه در خصوص ویزای شینگن توریستی همه چیز حول دارایی های شما می چرخد ، چرا که دولت های اروپایی به افرادی اجازه ورود می دهند که ثروتمند بوده و بتوانند از این دارایی در کشورشان استفاده کنند ، رویدادی که اگر جز این باشد بسادگی از سوی آنان رد می شود . فراموش نکنید ورود افرادی که صرفه جویی می کنند ، پولی را خرج نکرده و یا از آن بدتر ، به سرقت و متکدی گری می پردازند به هیچ عنوان باب میل و سلیقه دولت های اروپایی نمی باشد ؛ لذا بی دلیل نیست که اگر فردی ساکن حوزه شینگن یا دیگر کشورهای پیشرفته برای خانوده خود دعوت نامه ارسال نماید ، از وی تعهد گرفته می شود که همه مخارج آنان را متحمل شده و وثیقه ای نیز مبنی بر رفتار مدنی و برگرداند میهمانان به کشور خود از او گرفته می شود .

با گذر از این توضیحات باید گفت که شرایط دریافت ویزای شینگن توریستی دقیقاً همانیست که در قسمت های عمومی مربوط به همه ویزاهای دیگر این ناحیه نیاز است ؛ به عبارتی دیگر گواهی تمکّن مالی (معادل حداقل هشت هزار یورو به ازای هر نفر و دارایی ۵۰ میلیون تومانی آنان در بانک ) ، اسناد رسمی و ترجمه شده یک ملک یا دارایی گرانبها ، گزارش گردش سه ماه آخر ، پاسپورتی با ویژگی های خواسته شده (حداقل صفحات و اعتبار باقی مانده) ، بیمه نامه ، برگه رزرو پرواز و هتل به همراه ترجمه همه مدارکی که بدان نیازمندند ، عکس و فرم هایی درخواستی به انضمام مبلغی که به هنگام مصاحبه ارائه می شود در همه انواع ویزاهای این قاره مشترک می باشد .

در ویزای شینگن توریستی که معمولاً از نوع C می باشد ، فرد دارنده آن می تواند در مدت زمان ۳ ماهه این روادید ، هر زمانی که علاقه داشت ماجراجویی خود را آغاز نماید . این مدت که گویای زمان قانونی بودن ویزای فرد است ، بستر کلی سفر را تعریف می کند ، حال اگر فردی روز ۸۹ اُم هم وارد این محدوده شود ، ملزم به ترک آن در روز ۹۰ اُم بوده و ماندگاری بیشتر آن به مثابه تخلف و سرپیچی از قانون می باشد . ویزای شینگن توریستی معمولاً – به ویژه برای افرادی که سابقه سفرهای اروپایی چندانی ندارند – تک وروده بوده و این فرد عملاً امکان رفت و آمدهای مکرر در مدت این سه ماه را ندارد .

چنانچه اولین باریست که برای این ویزا اقدام کرده و به آنجا سفر می کنید ، سعی کنید که بهترین نمایش خود را به اجرا گذاشته و عملی خلاف مقررات کشور میزبان انجام ندهید ، چرا که حتی اگر در همان لحظه با شما برخورد نشود ، این عمل در سوابقتان ثبت شده و امکان صدور آن در مراحل بعدی برای شما فراهم نمی گردد .

بهترین موسسه اخذ ویزای شنگن

در نهایت گفتنیست که علاوه بر سوء سابقه ، ارائه مدارکی جعلی – نامعتبر یا آسیب دیده ، عدم متعاقد کردن مسئولین در مورد هدف سفر و بازگشت از آن ، ارائه دعوت نامه ای بی اعتبار ، ناتوانی در اثبات توانایی مالی ، ذکر شرایطی مغایر با اصول درخواست ویزای شینگن توریستی ، سن کم مسافر که احتمال ماندگاری دائم وی را افزایش می دهد و … هم از دیگر مواردیست که چنانچه در کار می بینید و قابل رفع و رجوع است ، ابتدا به آن ها پرداخته و سپس اقدام کنید که در غیر این صورت ریجکت شدن درخواستتان حتمی خواهد بود .

تحریریه لیدی فروم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا