دکوراسیون

طراحی کابینت آشپزخانه 9 ایده جذاب

اگر به دنبال طراحی آشپزخانه مدرن هستید، این کابینت‎ها بهترین گزینه برای شما هستند. نداشتن دستگیره و هر نوع تزیین دیگری برای این موضوع، ظاهری براق به این کابینت‎ها می‎بخشد. نداشتن دستگیره هیچ گونه مشکلی در عملکرد کابینت‎ها به وجود نمی‎آورد، زیرا می‌توانند از طریق کشیدن انگشت، کانال‌های مخفی یا مکانیزم باز کردن از طریق فشار باز شوند.

9 ایده طراحی کابینت آشپزخانه که شما را تحت تاثیر قرار می‎دهد


این که کابینت‎ها ساختار اسکلتی هر آشپزخانه را تشکیل می‎دهند، اعم از سنتی، مدرن، معاصر یا سبک‎های دیگر، موضوع پیچیده‎ای نیست. کابینت‎ها نه تنها از نظر عملکرد و هدف، بلکه در ظاهر کلی آشپزخانه نیز بسیار حیاتی هستند. مدرنیسم و نوآوری در طراحی کابینت آشپزخانه به خودی خود قادر است به کل فضای آشپزی شما ظاهری کاملا جدید بدهد.

بنابراین، ما فکر کردیم که برای شروع لازم است چند ایده اولیه و در عین حال چشمگیر در طراحی کابینت آشپزخانه به شما ارائه دهیم. 9 سبک زیر متنوع هستند و در عین حال مطابق با سلیقه افراد هستند. شما این توانایی را دارید که از میان آنها نمونه‎ای را پیدا کنید که مناسب سلیقه شما باشد! برای الهام گیری بیشتر به این طرح‎های کابینت آشپزخانه نگاه کنید.

طراحی کابینت آشپزخانه با شیشه مات

کابینت‌های شیشه‌ای مات که به منظور مشاهده محتویات داخل آن برای شما طراحی می شوند، این ویژگی را دارا هستند که به ‌طور بصری آشپزخانه‏ها و به‌ ویژه آشپزخانه‎هایی که اُپن نیستند را دلباز نشان دهند. کابینت‌های شیشه‌ای مات در این آشپزخانه آرام، تقارن ایجاد شده توسط کابینت‌های سفید رویی و پایینی را می‌شکنند، در حالی که برای دستیابی به ظاهری منسجم، مکمل پشتی هستند.

طراحی کابینت آشپزخانه اکریلیک و لمینت

این آشپزخانه به شما نشان می‎دهد که چگونه دو سبک مختلف نه تنها دارای این توانایی هستند که کنار هم قرار گیرند، بلکه از یکدیگر در طراحی کلی آشپزخانه حمایت می‎کنند. براق بودن کابینت‎های دیواری اکریلیک کرم مایل به قهوه‎ای در این آشپزخانه، ظاهری مدرن و با شکوه فراوان به آن بخشیده است. از همان طرف، کابینت‎های پایه لمینت چوبی کمی گرما و بافت به آن اضافه می‎کند که برای آشپزخانه‌های شرقی عالی است.

طراحی کابینت آشپزخانه بدون قاب و دستگیره

اگر به دنبال طراحی آشپزخانه مدرن هستید، این کابینت‎ها بهترین گزینه برای شما هستند. نداشتن دستگیره و هر نوع تزیین دیگری برای این موضوع، ظاهری براق به این کابینت‎ها می‎بخشد. نداشتن دستگیره هیچ گونه مشکلی در عملکرد کابینت‎ها به وجود نمی‎آورد، زیرا می‌توانند از طریق کشیدن انگشت، کانال‌های مخفی یا مکانیزم باز کردن از طریق فشار باز شوند.

طراحی کابینت آشپزخانه چوبی کلاسیک

چوب به طور سنتی در آشپزخانه‎های کلاسیک بسیار مورد توجه است و علاقمندان خاص خود را دارد. در حالی که چوب سخت در گذشته برای کابینت‎های آشپزخانه انتخاب میشد، امروزه همین امر از طریق تخته‎های سه لا یا ام دی اف حاصل می‎شود. بسته به بودجه و سلیقه خود توانایی انتخاب هر یک از این موارد را دارا هستید. در این آشپزخانه، کابینت‎های تخته سه لا با آپن رنگ خاکستری جذابیتی خانگی و در عین حال بسیار کاربردی به آشپزخانه می بخشد.

طراحی کابینت آشپزخانه تک رنگ

طراحی آشپزخانه تک رنگ یا از سایه‎های یک رنگ خاص یا از ترکیب سیاه و سفید در کل طراحی خود استفاده می‎کند. در این طراحی آشپزخانه، کابینت‎های مشکی مدرن با روکش براق به زیبایی با میز پیشخوان سفید جفت می‎شود. برای کسانی که همیشه به رنگ مشکی در آشپزخانه خود فکر می‎کردند، در اینجا روشی درجه یک را به شما ارائه نمودیم که الهام بخش شما خواهد بود.

طراحی کابینت آشپزخانه ویترای

با افزودن کاراکتر بیشتر به طراحی شیشه‏ای معمولی، کابینت آشپزخانه ویترای برای آشپزخانه‎ای به سبک سنتی ایده آل است. با این حال، ما فکر می‌کنیم که حتی به طراحی آشپزخانه معاصر کمی جذابیت اضافه می‌کند. این سبک طراحی روی شیشه یا همان ویترای سبکی قدیمی است و نمایی جزیی از اجزای داخل کابینت را نشان می‎دهد.

طراحی کابینت آشپزخانه صفحه مشبک فلزی

این نوع کابینت‎ها بدون اینکه مانند شیشه شکسته شوند، دید بیشتری از داخل کابینت به شما می‎دهند. آنها یک عنصر تزیینی را اضافه می‎کنند و یکنواختی کابینت‏های ساده و یونیفرم را در هم می‎شکند. اما می‎دانید بهترین قسمت آن چیست؟ این است که این کابینت‎ها قابلیت به کار بردن در آشپزخانه‏های سنتی و صنعتی و مدرن را دارا هستند.

طراحی کابینت آشپزخانه با رنگ‎ها

با استفاده از کابینت‎هایی با رنگ‎های روشن و تند، سبک آشپزخانه خود را فوری و به راحتی بالا ببرید. سایه سبز، آبی، قرمز در انتخاب رنگ کابینت‎ها، فضای آشپزخانه را با طروات و جذاب می‎سازد و آن را به مکانی سرگرم‎کننده برای کار تبدیل می‎کند. در طرح زیر، کابینت‌های سفید رنگ، کابینت‎های آبی پررنگ را متعادل می‌سازند و در نتیجه جذابیت لوکسی به آشپزخانه می‌دهند. به همین ترتیب، رنگ‌ها و ترکیب‌های زیادی وجود دارد که شما نیز قادر هستید آن‌ها را در آشپزخانه خود آزمایش کنید. از بین رنگ‌های قرمز، سیاه، سفید، سبز، آبی، زرد و خاکستری انتخاب کنید!

طراحی کابینت آشپزخانه به سبک شیکر

به عبارت ساده، کابینت‎های سبک شیکر دارای صفحات فرورفته یا مسطح در سطح بیرونی و دستگیره‎ها یا قبه‎های ساده و بدون پیچیدگی هستند. اینها را با رنگ‏های دلپذیر مانند کابینت‎های بالا رنگ کنید یا غنای چوب سخت را در طرح‎هایی مانند زیر به نمایش بگذارید. ظاهر شفاف و مرتب این سبک به آشپزخانه‎ای که می‎خواهد تا حد امکان بدون درهم و برهمی به نظر برسد، ارزش می‎بخشد.

انتخاب طراح 2022 برای رنگ کابینت چیست؟

خوب، جای تعجب نیست… کابینت سفید کلاسیک همچنان رنگ کابینت شماره 1 برای آشپزخانه‎ها در سال 2022 و بعد از آن خواهد بود. رنگ سفید شفاف و تمیز است، هر آشپزخانه‎ای را روشن می‎سازد و به احتمال زیاد هرگز از مد نخواهد افتاد.


انتخاب‎های طراح برای دیگر رنگ‎های کابینت 2022 چیست؟

سبز – طبیعی و ارگانیک؛ گفته می‎شود که سبز، رنگ “بزرگ و باشکوه” برای سال 2022 است. طراحان از ترکیب سایه‎های گرم سبز با عناصر چوب طبیعی مانند بلوط و گردو بسیار استقبال خواهند کرد.
خاکستری مات – سایه‌های تیره‌تر خاکستری نیز مورد توجه هستند. چه طراحی یک آشپزخانه سفید با تناژ خاکستری مات، چه ترکیب کابینت خاکستری با طراحی خاکی‎تر، در هر صورت این تناژ داغ خواهد بود! ظاهری مدرن دارد و بسیار شیک است.
آبی – ما سایه‎های بسیار پر جنب و جوش آبی را به عنوان “پاپ‎ترین” رنگ‎ها در طراحی آشپزخانه در نظر داریم. این تناژ ممکن است یک رنگ تمام عیار یا به عنوان یک رنگ برجسته برای یک جزیره یا هود باشد.
قرمز – در سال 2022 به انواع رنگ‌های گرم، غنی و قرمز توجه داشته باشید. به نظر می‌رسد قرمز اولین حضور خود را خواهد داشت، و این رنگی است که توجه را می‌طلبد. همچنین ممکن است سایه‌های قرمز را در کابینت‌های پایه یا جزایر آشپزخانه به‌ عنوان پاپ رنگ مشاهده نمایید.

با لیدی فروم به روز باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا